BCM (BS 25999) - Standardul pentru Managementul Continuitatii Afacerii.

Cui se adreseaza?
Managerilor de varf si de nivel mediu din cadrul organizatiilor care doresc sa creeze si sa sustina un sistem sigur si sustenabil, in conditiile actuale ale cresterii riscurilor in mediul economic.

Ce este ’’BCM’’ ?

  • BS 25999 contine cerinte pentru stabilirea, implementarea, operarea, monitorizarea, analiza, exercitiul, mentenanta si imbunatatirea unui Sistem documentat de Management al Continuitatii Afacerii (BCMS) in contextul gestionarii riscurilor la care poate fi supusa o organizatie.
  • BS 25999 este un standard general si poate fi aplicat tuturor organizatiilor (sau partilor acestora), indiferent de marime sau natura afacerii. Modul de aplicare a acestui standard depinde insa de mediul operational si de complexitatea organizatiei
  • BCMS (Business Continuity Management System / Sistemul de Management al Continuitatii Afacerii) este  "Procesul holistic de management care identifica potentiale impacturi ce ameninta organizatia si asigura un cadru pentru cladirea rezilientei si a capabilitatii de a furniza un raspuns eficace, salvand beneficile actionarilor strategici, reputatia, brandul, precum si activitatile creatoare de valoare"

Avantajele implementarii standardului :

  • Avantaj al Competitivitatii: Contribuie la deschiderea de noi piete prin demonstrarea incadrarii in standarde de cea mai inalta clasa
  • Livrare: Furnizeaza o metoda ce permite refacerea abilitatii de a furniza produse si servicii critice la un nivel si la un termen agreat, dupa o intrerupere
  • Imbunatatirea Afacerii: Permite o intelegere mai buna a modului de operare curenta a organizatiei, prin care se pot identifica oportunitatile de imbunatatire (inclusiv deficientele si erorile singulare cauzate de personal sau de nivelul de pregatire)
  • Reducerea Costurilor: Ofera oportunitatea de a reduce povara auditurilor interne si externe privind continuitatea afacerii si, poate reduce costurile de asigurare aferente intreruperii afacerii.

Programa :

  • Dobandirea de cunostinte privind asigurarea in organizatie a unui cadru comun, bazat pe bunele practici internationale, pentru a gestiona continuitatea afacerii
  • Imbunatatirea cunostintelor privind realizarea in mod proactiv a efotrurilor de rezilienta, atunci cand apar intreruperi ale fluxurilor-cheie
  • Furnizarea informatiilor privind metodologia verificata de raspuns pentru gestionarea intreruperilor
  • Aprofundarea si testarea cunostintelor privind protejarea si imbunatatirea reputatiei si brandului organizatiei

Durata cursului:
2 zile

Lector: specialist EOQ, cu experienta in audit, managementul calitatii si gestiunea afacerii

Modul de lucru: prezentare, lucru pe grupe, studii de caz, discutii, etc.

Pret: